FAQ
Po złożeniu zamówienia nie musisz nic robić, po prostu czekaj na e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
Od momentu przyjęcia zamówienia zajmiemy się wszystkim, będziemy Cię informować na bieżąco co dzieje się z Twoją paczką!
Dostęp do Twoich danych posiada tylko administrator sklepu. Twoje dane osobowe NIGDY nie będą dostępne dla osób trzecich. Nikt po za administratorem sklepu nie posiada dostępu do systemu. Twoje dane osobowe służyć będą tylko do poprawnego przeprowadzenia zamówienia.
Poza tym .. Nasze serwery znajdują się w Holandii, gdzie nie ma polskiego organu.
Zawsze weryfikujemy każde zamówienie i każdy adres dostawy. Kiedy
widzimy, że coś jest nie tak będziemy kontaktować się drogą
telefoniczną..
Oczywiście! Bez najmniejszego problemu. Nic nie stoi na przeszkodzie
na możliwości zwrotu produktu. Możesz wybrać zwrot pieniędzy lub wymiana
produktu. Po prostu zachowaj produkt w oryginalnym opakowaniu i nie
używaj go (nie przyjmujemy zwrotu używanych produktów). Koszt przesyłki
zwrotnej jest ponoszony przez klienta.
W przypadku kiedy paczka jest widoczne uszkodzona spisz z kurierem
protokół uszkodzenia i skontaktuj się z nami. W przypadku kiedy paczka
została doręczona w inny sposób niż kurierem również skontaktuj się z
nami!
Nie ma żadnych kosztów dodatkowych! Wszystkie nasze produkty wysyłane
są w nieoznaczonych pudełkach i nie mają żadnego opisu powiązanego z
BongoSklep.pl
Nie będzie takiej sytuacji! Kiedy mówimy o 100% dyskrecji, to mówimy o tym jak najbardziej serio! Na poleceniu przelewu nie będzie żadnego odniesienia do BongoSklep.pl. Na poleceniu przelewu znajdziesz oficjalną nazwę firmy i numer zamówienia.
Przykład:
OCS International - Zamówienie #12345
No worries, we are not native Polish ourselves ;) Feel free to contact us on 0048 510 462 044
Or switch to the English version of the website: here